Strony internetowe – 25 powodów żeby stworzyć stronę firmową responsywną

Twoja firma potrzebuje strony internetowej i obecności online

Okej, pewnie zastanawiasz się teraz, dlaczego ten facet właśnie dodał obecność w sieci. Cóż, powinieneś mieć pełną obecność online wraz ze stroną internetową.

Powinieneś wchodzić w interakcje z odbiorcami w mediach społecznościowych i przenosić ich na swoją stronę internetową. Powinieneś mieć skonfigurowaną strategię marketingową, która pomoże Ci przekonać odwiedzających do potencjalnych klientów i nowych klientów.

Aby to zrobić, potrzebujesz strony internetowej z blogiem, marketingiem społecznościowym i promocją. Aby to wszystko wywiązało się z zadania, ważne jest, aby wiedzieć, kto jest twoim idealnym klientem. Możesz przeczytać więcej o obecności online tutaj.

Oto jest.
Powody, dla których warto mieć strony internetowe dla firmy.

Bez względu na to, jak duża lub mała jest Twoja firma, powinieneś mieć witrynę internetową, a poniżej 25 powodów, dla których małe firmy potrzebują witryny.

Twoja firma nigdy nie jest zamknięta

Tak, co masz na myśli mówiąc „nigdy nie zamknięte”? Chcę być z moją rodziną. Oczywiście o to chodzi. Strona jest dostępna 24/7. Cały czas sprzedaje i promuje twoje usługi i produkty.

Chociaż nie chcesz spędzać całego dnia w biurze i pracować do 3 lub 4 rano. Wiele osób prowadzi badania dotyczące ich kolejnego zakupu w tym czasie. Dlaczego nie chcesz być jedną z opcji?

To prowadzi nas do następnego.

Strona internetowa to narzędzie, które sprzedaje twoje produkty i usługi

Strona internetowa może pełnić rolę katalogu lub broszury dla twoich usług i produktów. Jeśli coś się zmieni, np. Ceny lub pakiety usług, po prostu to zmienisz.

Nie musisz czekać na przybycie wydrukowanych materiałów, które następnie wysłałeś do potencjalnych klientów (wydruk jest nadal dobrym dodatkiem).

To jest twój billboard. Możesz natychmiast zaprezentować swoją firmę milionom potencjalnych klientów.

Oczywiście nie oznacza to, że nie musisz nic więcej robić. Musisz promować swoją stronę internetową i biznes.

Powinna istnieć strategia SEO, content marketing i ekspozycja w mediach społecznościowych. Wszystko jest połączone i działa najlepiej razem.

Wszystko to razem można również nazwać projektowaniem opartym na wzroście. Oznacza to, że Twoja witryna powinna stale ewoluować i być elastyczna na zmiany na rynku.

Możesz kierować reklamy na większy rynek

Twój lokalny rynek będzie szerszy, znajdziesz się przed potencjalnymi klientami, którzy wcześniej nie mieli kontaktu z Twoją marką. Nie ważne, czy sprzedajesz produkty lub usługi.

Jeśli zdecydujesz się na sklep eCommerce, który możesz sprzedawać na miejscu, a sklep jest gotowy w dowolnym momencie.

Twoja firma może teraz prowadzić działalność na całym świecie

Nie jest tak, jak powiedziano powyżej, że możesz teraz dotrzeć na większy rynek. Oznacza to również, że Twoja firma może teraz oferować produkty i usługi na całym świecie.

W dzisiejszym świecie prawie nie ma ograniczeń. Możesz dotrzeć do rynków i klientów, których wcześniej nie wyobrażałeś. To jest powód, dla którego Ty i Twoja firma potrzebujecie strony internetowej. To twój bilet na zupełnie nowy poziom.

Sky jest limitem, jeśli umieścisz odpowiednie strategie w swojej witrynie biznesowej.

Twoi potencjalni klienci są online

Zgadza się. Ludzie są online, a to nie znaczy, że tylko młodsze pokolenie korzysta z Internetu. Prawie ¾ populacji Ziemi ma dostęp do Internetu.

Nie ma znaczenia, czy Twoja firma jest duża, czy prowadzisz małą firmę rodzinną. Powinieneś być online, prezentując się jako jeden z dostawców produktów lub usług.

Ludzie coraz częściej szukają informacji o tym, co kupić, a co ważniejsze od kogo kupić online. Jeśli cię tam nie ma, po prostu cię pominą. Zostaniesz na zewnątrz.

Twoi klienci oczekują, że będziesz online

W 2016 r. Brightlocal przeprowadził ciekawe badanie, które pokazuje, że klienci oczekują od firm posiadania strony internetowej.

80% uczestników w wieku od 18 do 54 lat twierdzi, że jest bardziej prawdopodobne, że skontaktują się z firmą, jeśli firma ma stronę internetową.

Być może brakuje Ci części klientów, którzy szukają Twojego produktu lub usług, a oni nie mogą Cię znaleźć.

Zdobądź nowych klientów dla swojej firmy

Jak widać do tej pory. Ludzie szukają nowych informacji online. Dlatego coraz częściej szukają rozwiązań swojego problemu.

Dzięki dobrze zaprojektowanej stronie internetowej możesz ustawić swoją firmę jako osobę, która może zapewnić jej rozwiązanie.

To może wiele znaczyć, gdy Twoi potencjalni klienci i klienci decydują, gdzie chcą kupić następny produkt lub usługę.

Pokaż im, że możesz rozwiązać ich problem i że rozumiesz ich ból.

Istnieje również opcja zaimplementowania „przycisku oddzwaniania”. Oznacza to, że mogą zarezerwować połączenie od ciebie w ciągu kilku minut. Dostajesz powiadomienie i oddzwonisz do nich.

W ten sposób możesz zaprezentować się na zasadzie od 1 do 1.

Możesz edukować swoich klientów na temat swojej marki, produktów i usług

Oznacza to, że kontrolujesz to, co mówisz. Jesteś odpowiedzialny za swoje publikacje. A czy jest lepsze miejsce na napisanie o swojej marce, produktach i usługach niż na własnej stronie internetowej.

Nie zrozum mnie źle, nie mam na myśli, że powinieneś chwalić się swoimi postami. Twoje artykuły powinny odzwierciedlać twoją misję biznesową, twoją osobowość i być cenne dla odwiedzających.

Jeśli możesz zapewnić wartość za pośrednictwem swojej witryny i edukować ich o swojej niszy, będą oni bardziej zaangażowani i prawdopodobnie staną się Twoimi klientami.

Świetnym dodatkiem do postów na blogu są przyciski udostępniania w mediach społecznościowych. W ten sposób odwiedzający mogą udostępniać Twoje posty i zapewnić Ci jeszcze większą widoczność.

Dzięki blogowi poprawisz również komunikację z potencjalnymi i dotychczasowymi klientami. Ponadto masz większy wpływ na odwiedzających i potencjalnych klientów kupujących, zapewniając wartość na swojej stronie internetowej.

Zaprezentuj swoją pracę lub to, co zostało wykonane przy użyciu produktu lub usługi

Witryna stanowi doskonałą okazję dla Ciebie i Twojej firmy do pokazania tego, co już zrobiłeś.

Nie tylko to, co zrobiłeś, ale także to, w jaki sposób Ty lub Twój produkt pomogłeś innym ludziom i firmom rozwiązać ich problem.

Jeśli jesteś fotografem, możesz zaprezentować swoje zdjęcia. Być może sprzedajesz akcesoria zewnętrzne, możesz pokazać, jak klienci bawią się swoim sprzętem.

Bez względu na swoją niszę możesz zaprezentować swoją pracę i dowiedzieć się, w jaki sposób Twój produkt lub usługa może pomóc rozwiązać problemy Twojego klienta.

Twoja strona internetowa może prezentować referencje

Oczywiście prawdopodobnie masz jakiś dowód społecznościowy, taki jak strona na Facebooku lub konto na Twitterze. Nie wspominając już o Yelp, Foursquare i Recenzje Google.

Wszystko to jest świetne, ale jeśli ludzie już cię szukają w Internecie, byłoby świetnie, gdyby mogli znaleźć Twoją stronę internetową. Tutaj możesz dołączyć referencje szczęśliwego klienta.

Nie zapominaj, że możesz zrobić kilka studiów przypadku i zapewnić jeszcze większą wartość. Ponieważ pokażesz im proces i szczęśliwego klienta.

Wierz lub nie, większość ludzi uwielbia szukać recenzji i tego, co mówią o tobie inni. Wyniki ankiety przeprowadzonej przez Brightlocal wskazują, że 88% osób ufa recenzjom online.

Dobry powód, aby mieć własną stronę internetową firmy i zawierać referencje oraz, jeśli to możliwe, kiedykolwiek recenzje gwiazd.

Recenzje mają również znaczenie dla rankingów Twojej witryny, dlatego stanowią świetną wartość dla Ciebie i Twoich potencjalnych klientów.

Twoja strona internetowa stanowi centrum Twojego marketingu

Cokolwiek chcesz robić dzisiaj w biznesie, pierwszym miejscem, w którym powinno się zacząć, jest Twoja strona internetowa. Pierwszym krokiem marketingowym jest stworzenie strony internetowej firmy.

Oznacza to, że zanim wydrukujesz broszury, wizytówki i ulotki. Wszystkie informacje, które mogą być przydatne i pomocne dla klientów, powinny znajdować się na Twojej stronie internetowej.

Potem możesz iść i zrobić resztę.

Każda kampania marketingowa powinna najpierw znajdować się na stronie docelowej witryny, aby treść na ulotkach, w filmach lub w broszurach mogła doprowadzić ją do Twojej witryny.

Materiały drukowane i materiały wideo powinny być wykonane w taki sposób, aby klienci byli zmotywowani do odwiedzenia witryny w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Witryna powinna być zaprojektowana w celu konwersji tych odwiedzających na nowych klientów.

Strona internetowa buduje wiarygodność Twojej firmy

Twoja firma może zyskać natychmiastową wiarygodność. Ponadto, jeśli podłączysz to do powyższego powodu. Dostarczasz swoim klientom dodatkowe informacje dostępne na twojej stronie.

To nie są tylko informacje o firmie, ale także inne informacje marketingowe. A także udowodnienie, że jesteś firmą godną zaufania.

Umieść wszystko powyżej w dobrze ustrukturyzowanej i profesjonalnie zaprojektowanej witrynie, a łatwiej będziesz zamykać oferty sprzedaży.

Twoja witryna pokaże klientom, że masz na myśli prawdziwy biznes.

Jeśli go nie masz, Twoi potencjalni klienci mogą pomyśleć, że nie podążasz za postępem technologicznym (nawet jeśli w rzeczywistości nim jesteś) lub gorzej, będą myśleć, że jesteś w tak trudnej sytuacji, że nie możesz sobie na to pozwolić.

Są to rzeczy, których nie chcesz, aby Twoi potencjalni klienci myśleli o Twojej firmie.

Wiele lat temu ważne było, aby Twoja firma miała prawdziwy adres fizyczny.

Dzisiaj ważne jest, abyś miał stronę internetową.

Może wyglądać podejrzanie dla Twoich potencjalnych klientów, jeśli Twoja firma nie ma witryny.

Możesz poprawić obsługę klienta

Zgadza się. Możesz poprawić sposób, w jaki pomagasz swoim klientom. Możesz prowadzić czat online, aby klienci znajdujący się w Twojej witrynie mogę z tobą natychmiast porozmawiać.

Pomoże to również odpowiedzieć na pytania od potencjalnych klientów i pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze.

Posiadaj stronę z często zadawanymi pytaniami na swojej stronie. Znasz swoją branżę lepiej niż ktokolwiek inny. Dlaczego nie odpowiedziałbyś na często zadawane pytania bezpośrednio w domu online?

Jeśli sprzedajesz usługi, być może możesz skonfigurować system biletowy, który pomoże ci zorganizować prośby o pomoc i sprawi, że klient będzie zadowolony. Czy wspominałem, że możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu?

Twoja strona internetowa może odegrać dużą rolę w Twojej firmie, ponieważ może pomóc Ci zapewnić najlepsze usługi dla Twoich klientów biznesowych.

Zaoszczędzisz czas

Cokolwiek sprzedaje Twoja firma, usługi lub produkty. Twoja witryna może odpowiedzieć na wiele pytań od klientów.

https://www.lekrotech.pl

To może zająć dużo czasu w twoim napiętym harmonogramie. Odpowiadanie na pytania w telefonie lub e-mailu (oczywiście nadal będą wiadomości e-mail) zajmuje dużo czasu.

Ale twoja strona internetowa jest zazwyczaj pierwszym kontaktem z potencjalnymi klientami. A jeśli możesz odpowiedzieć na ich pytania, zanim skontaktują się z Twoją firmą, możesz zrobić im wielką przysługę.

Najlepsza część, jak wspomniano powyżej, jest zawsze dostępna, aby zapewnić wartość dla Twoich klientów.

Czas, który tu oszczędzasz, może być czasem, który inwestujesz w rozwój i rozwój firmy.

Może zaoszczędzić pieniądze

Twoja witryna może zaoszczędzić pieniądze na drukowaniu materiałów marketingowych. Wszystko, co wydrukujesz, może być teraz dostępne w Twojej witrynie.

I mam na myśli wszystko.

Czy chcesz zaoferować kupony rabatowe? Nie ma problemu, możesz zaoferować zniżkę na swojej stronie w formacie pdf. I pozyskaj nowego subskrybenta.

Czy planujesz mieć nowy katalog? Zapewnij go na swojej stronie internetowej i pozwól odwiedzającym pobrać katalog w formacie pdf.

Możesz uzyskać nowego subskrybenta i pozwolić mu przeglądać katalog, kiedy chcą i kiedy tylko mają na to ochotę.

Ponadto dzięki odpowiedniej kampanii marketingowej możesz szybko dotrzeć do Twojej grupy docelowej.

Jeśli zbudujesz dużą listę subskrybentów, możesz zaoszczędzić pieniądze na ulotkach, broszurach i ofertach.

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób możesz teraz wysłać subskrybentom ofertę, ulotkę lub inny materiał bezpośrednio na ich adres e-mail.

Ale proszę, nie ma żadnych podejrzanych rzeczy. Tylko jeśli dali ci na to zgodę.

Strona może pomóc w osiągnięciu celów biznesowych

Ponieważ witryna Twojej firmy nie może działać bez treści, które edukują i informują użytkowników. Treści te pomogą Ci także uzyskać lepszy ranking.

Oczywiście musi mieć jakość i wartość.

Ale pisząc swoje treści, przekonasz się, że istnieje wiele rzeczy, które można zrobić lepiej lub inaczej.

Pomoże ci to zrewidować swój biznes i sprawi, że poprawisz niektóre rzeczy.

Wyznacz sobie nowe cele. Zorganizuj swój biznes w lepszy, bardziej oszczędny sposób.

Bądź tam gdzie konkurencja

OK, możesz myśleć, ale nie mogę z nimi konkurować. Mają nieograniczoną ilość zasobów.

Cóż, mogą mieć duże zasoby. Ale ludzie nie zawsze na to patrzą, a dzięki dobrze zaprojektowanej stronie internetowej, która ma odpowiednią strategię, możesz i będziesz mieszał się z dużymi facetami.

Jeśli masz dobrą strategię, a Twoja witryna nie jest tylko szybkim projektem, możesz to zrobić.

Twoja witryna może odpowiadać na pytania, których nie ma w dużych firmach, ponieważ stały się zbyt duże, aby to zrozumieć.

Ważne jest, aby Twoja witryna była zbudowana dla idealnych klientów (możesz mieć więcej niż jednego). Dlatego adresuje je bezpośrednio, a odwiedzający mogą odnosić się do twoich treści.

Twoja strona internetowa, twoje zasady.

Twój firmowy adres e-mail

Wiem, że można tego dokonać innymi metodami, ale zwykle wiąże się to z posiadaniem strony internetowej.

Zwykle kupujesz domenę, gdy planujesz mieć stronę internetową.

Jest to ważny aspekt działalności, który wielu ludzi zaniedbuje. Powodem jest to, że nie wierzą, że odgrywa to jakąkolwiek rolę podczas prowadzenia działalności.

Ale zapewniam cię, że to ważne. Dlaczego? Wygląda nieprofesjonalnie, jeśli korzystasz z konta Gmail.

To jest powód, dla którego możesz nie zamknąć oferty, być może Twój sklep nie sprzedaje tak dużo, jak to możliwe, ponieważ ludzie myślą, że nie jesteś prawdziwą ofertą.

A klienci łatwiej zapamiętają Twój e-mail.

Witryna internetowa oferuje inny sposób gromadzenia danych o użytkownikach i generowania nowych potencjalnych klientów

Okej, teraz możesz pomyśleć, dlaczego miałbym to zrobić. Brzmi przerażająco. Zapewniam cię, że nie musisz się martwić.

Zwykle chodzi o to, jakie strony odwiedzają użytkownicy. Z jakiego kraju pochodzą. Żadne dane osobowe nie powinny być gromadzone za pomocą analiz.

Oczywiście możesz i powinieneś również zbierać e-maile. Pomoże to pozyskać nowych subskrybentów i potencjalnych klientów.

Ale nie powinieneś stosować podejrzanych taktyk. Jeśli chcesz, aby Twoi goście subskrybowali, powinieneś zaoferować im wartość. Może możesz zaoferować ebook lub rabat, bezpłatną konsultację
Aktualizacja artykułu.

Możesz także zobaczyć, skąd pochodzą Twoi goście. Na przykład, czy jest to reklama (AdWords), czy pochodzi z wyszukiwarki.

W ten sposób możesz zobaczyć, co działa lepiej i gdzie trzeba poprawić.

Zebrane dane mogą zapewnić lepszy wgląd w odbiorców. W ten sposób możesz podejmować lepsze decyzje dotyczące marketingu i sprzedaży.

Twoja oferta może być bardziej spersonalizowana i mając to na uwadze, możesz dotrzeć do bardziej ukierunkowanych odbiorców.

Oznacza to więcej potencjalnych klientów i klientów w Twojej firmie. Oznacza to również, że Twoja strona internetowa daje wymierne wyniki.

Twoja strona internetowa, która zrobi dobre wrażenie

Rzecz w tym, że wielu właścicieli firm i dyrektorów zapomina, że ​​strona internetowa jest przedłużeniem twojego biznesu.

Oznacza to, że możesz stworzyć wyjątkowe wrażenia dla swoich klientów, gdy będą oni wchodzić w interakcje lub prowadzić interesy z tobą.

Mając profesjonalną stronę internetową, która odzwierciedla Twoje wartości biznesowe, pokazujesz swoją wyjątkowość. Jest to coś, co oddzieli Twoją firmę od konkurencji.

Korzyści z webroomingu dla Twojej firmy

Po pierwsze, zobaczmy, co to nazywa się „webrooming”?

Jest to zjawisko, które miało miejsce w czasach nowoczesnej sieci, w której klienci szukają produktu online, a następnie kupują go w sklepie fizycznym.

Jeśli masz witrynę internetową, która zawiera przydatne informacje o produkcie, który sprzedajesz w swoim sklepie fizycznym, możesz skorzystać z tego zjawiska.

Na przykład sprzedajesz płytki łazienkowe. Udostępniasz na swojej stronie ładny katalog ze wszystkimi ważnymi informacjami. Jak kolory, rozmiar itp.

Możesz uzyskać więcej klientów kupujących od ciebie po tym, jak sami się dowiedzą o twoim produkcie. Webrooming to dobra taktyka dla lokalnych sklepów.

Rośnie sprzedaż w sklepie internetowym

Raport eMarketer ujawnia, że ​​wydatki w eCommerce rosną i będą rosły.

Procent sprzedaży detalicznej eCommerce w ogólnej sprzedaży detalicznej rośnie z roku na rok. Coraz więcej osób kupuje online, ponieważ jest to tańsze i wygodniejsze.

Oczywiście nie powinieneś dać się zwieść i pomyśleć, że fizyczne sklepy odchodzą, nie są.

Ale możesz zwiększyć swoje przychody, jeśli masz sklep fizyczny i dodasz sklep internetowy.

Nie tylko dlatego, że będziesz sprzedawać więcej w Internecie, ale także dlatego, że zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie fizycznym za pomocą swojego sklepu eCommerce (pamiętaj o webroomingu).

Utwórz bazę wiedzy i centrum zasobów dla swoich pracowników

Do tego momentu koncentrowaliśmy się na twoich klientach. Chodzi o to, że możesz również pomóc swoim pracownikom.

Jest to również ważne w dzisiejszych czasach.

Możesz utworzyć witrynę w subdomenie, niewidoczną dla nikogo poza pracownikami.

Prześlij filmy instruktażowe, materiały do ​​nauki i inne zasoby, które mogą pomóc im ulepszyć ich pracę.

Twoi pracownicy będą czuć się bardziej doceniani, a to może pomóc ci w prowadzeniu lepszego i bardziej zorientowanego na ludzi biznesu.

Personel to nie twój koszt, to twoja inwestycja. Traktuj je właściwie, a uzyskasz najlepsze wyniki.

Łatwo przetestuj swoje nowe pomysły

Jeśli zdecydujesz, że twoja strona nie będzie statyczna i masz do niej dołączony CMS. Jeśli powiem bardziej, twoja strona biznesowa jest rozwijana w CMS, możesz opublikować nowe pomysły w kilka sekund.

Oznacza to, że możesz przetestować nowe pomysły, a odwiedzający mogą od razu powiedzieć Ci, czy Twój komunikat w kampanii działa, czy nie. W ten sposób nie drukujesz materiałów do kampanii, dopóki nie będą one dobre.

Nie musisz marnować pieniędzy. Możesz przetestować swoje pomysły z prawdziwymi ludźmi, którzy prawdopodobnie są Twoimi potencjalnymi klientami.

Możesz również łatwo przetestować, czy jakiś produkt byłby odpowiedni dla twojego rynku, czy nie. Co działa najlepiej dla Twojej grupy docelowej, a co nie.

Twoi konkurenci mają stronę internetową

Uratowałem to do końca. Ponieważ, mam nadzieję, zobaczysz, że twoi konkurenci mogą cię wyprzedzić, jeśli nie będziesz ostrożny. A jeśli nadal masz wątpliwości, dlaczego małe firmy potrzebują strony internetowej, ta pomoże ci uświadomić sobie, że potrzebujesz.

Klienci badają obecnie, co kupić online. Jest to zwykle punkt wyjścia do decyzji o zakupie.

Jak widzieliśmy na początku, zdecydowana większość kupujących raczej kupi od firmy, która jest obecna w Internecie.

Jeśli nie jesteś online, nie podążasz za technologią i nie nadążasz za konkurencją, która jest online.

Dajesz potencjalnym klientom wymówkę do kupowania od konkurentów.

Redaktor Serwisu
Redaktor Serwisu